0850 840 1141

Önceliklendirme Seo Başarısında Neden Kritik Öneme Sahiptir?

  • Anasayfa /
  • Blog
  • / Önceliklendirme Seo Başarısında Neden Kritik Öneme Sahiptir?

Önceliklendirme Seo Başarısında Neden Kritik Öneme Sahiptir?

SEO, anlamlı sonuçlar görmeye başlamasının altı ila 12 ay alabileceği uzun vadeli bir stratejidir. Bu yüzden SEO uzmanları, süren öğrenmeyi ve test etmeyi pratik uygulamalarla verimli ve etkili bir şekilde dengelemeliler. Bu nedenle, önceliklendirme kritiktir. Önceliklendirme olmadan, etkili bir SEO kampanyası yürütmek için ihtiyaç duyduğunuz katılım ücretini asla alamazsınız.

Önceliklendirme Neden Önemli?

SEO, benzersiz zorluklar yaratan ve yeni incelemeler ekleyen yeni bir pazarlama uygulamasıdır. Sınırlı bütçe ve kaynaklar genellikle, bir şirket içi SEO olarak sahip olduğunuz tek kaynak kendinizdir. Güvenebileceğiniz tam bir ekibiniz olmayabilir, bu yüzden işin ne zaman ve nasıl yapılacağına öncelik vermek çok önemlidir.

Etkinliği Kanıtlama ve YG'yi Gösterme

Katılım - ve bütçe - elde etmek ile başlamak zordur. Sonuçları hızlı bir şekilde göstermediğiniz sürece, bu bütçeyi korumak daha da zor olabilir. En az miktarda kaynak gerektiren ve en fazla etkiye sahip olan SEO projelerine öncelik vermek, kampanyanın ilk aşamalarında çok önemlidir. SEO, işin yararlarını tam olarak gerçekleştirmek için zaman ve sürekli çaba gerektiren uzun vadeli bir stratejidir. Bu sorularla birlikte, en az direnç yolunu önceliklendirmek, bir kampanya boyunca daha büyük hedeflerinize ulaşmanızı sağlayacak şekilde erken getirileri göstermenize yardımcı olacaktır. Önceliklendirmenin anahtar olduğu üç alan vardır:

  1. Yerinde ve teknik optimizasyon
  2. İçerik oluşturma ve yeniden oluşturma
  3. Bağlantı kurma

Bu üç alanda uygun şekilde önceliklendirmek SEO kampanyanızı başarı için hazırlayacaktır. Yerinde ve Teknik Optimizasyonlara önceliğin verilmesi yerine bu duruma öncelik verilmesi, ele aldığımız ilk ürün olması tesadüf değildir.

Taranabilirlik: Arama motorları sitenizi ve sayfalarınızı bulabilir mi (örneğin, no index etiketler, yönlendirme zincirleri

Düşük değerli URL'ler: Arama motorları bulduğu sayfalar gibi (ör. Yinelenen içerik, yumuşak 404'ler, saldırıya uğramış sayfalar, yönlü gezinme sorunları )

Kullanıcı deneyimi: Kullanıcılar sayfalarınızı bulabilir mi ve beğenir mi (örneğin, iç bağlantılar, resim alt metni, sayfa hızı, içerik kalitesi)