0850 840 1141

2019 Seo Trendleri

2019 Seo Trendleri

Web sitesi sahipleri, Google’ın en iyi olmak için yoğun bir şekilde SEO'ları takip eden değişikliklere uyum sağlamaya çalışıyor. SEO trendleri böyle doğmaktadır. 2019'da hangi trendlerin fark yaratacağını sizler için araştırdık. İşte 2019 seo trendleri. Google’ın listelerinde en üstlerde olmak için, SEO stratejinizi önceden düşünün. Başarıya bir kısayol: yaklaşan trendleri tanıyın ve her biri için bir eylem planı hazırlayın. Bu yıl, Google, mobil ve hız ile ilgili çabalarıyla dünyayı sarstı. Sonuç olarak, gelecek yılın SEO çabalarının çoğunun bu yönde olması bekleniyor. Ancak, bazı “Google dışı” oyun değiştiriciler, SEO kampanyalarınızı nasıl oluşturduğunuzu da etkileyecektir. Bu eğilimleri ve onları benimseme yollarını araştıralım.

  1. Mobil-İlk İndeksleme

Özetle, mobil ilk indeksleme, Google'ın indeksleme ve sıralama için sayfanızın mobil versiyonunu kullandığı anlamına gelir. Mart 2018’den bu yana, Google’lar siteleri ilk mobil dizine geçirme işlemine başladı. Arama Konsolu'nun sizi zaten bilgilendirdiği olabilir.

Mobil-ilk indeks “sadece mobil” anlamına gelmez. Mobil ve masaüstü versiyonlarında hala tek bir endeks var. Bununla birlikte, "ilk önce mobil" olan buzz, Google’ın, site taşındıktan sonra sıralama için mobil sürümleri kullanacağı anlamına gelir.

Hareket Planı

Arama motoru örümceklerinin mobil sayfalarınızı nasıl gördüğünü anlamak için, onları mobil bir botla tarayın. Örneğin, WebSite Auditor sizin için bunu yapabilir. Mobil sayfalarınızın yükleme hızını izleyin. PageSpeed ​​Insights ile kolaydır. Sayfalarınızın kusursuz bir kullanıcı deneyimi sağlayıp sağlamadığını düzenli olarak kontrol edin. Bu görev için WebSite Denetçi ve mobil performans bölümünü kullanabilirsiniz.

  1. Sayfa Hızı

Google’ın en iyi UX’i sunma ve hızlı bir şekilde sunma konusundaki delilleridir. Mobil sayfa hızı mobil için bir sıralama faktörü haline geldi.Bu önemli değişiklik, Google’ın sayfa hızı değerlendirmesi açısından hangi ölçümlerin önemli olduğunu anlamayı gerektirir.

Hareket Planı

Optimizasyon puanı şimdi sıralamada önemli olan şeydir. Neyse ki, site optimizasyonu ve sonuç takibi tamamen sizin elinizde. Google’ın kullanışlı bir öneri listesi güzel bir şekilde verildi.

  1. Sıralama Sinyali Olarak Marka

Bir markayı sıralama sinyali olarak kullanabilmesinin iki yolu vardır.

Öncelikle, bağlantısız markadan bahseden arama motoru, markanızın bir varlık olduğunu öğrenir. Bahsedilen tüm özellikleri daha fazla analiz ederek, Google belirli bir alandaki yetki alanınızın daha iyi bir resmini alır.

İkincisi, her bir bileşenin duyarlılığı ve bağlamı önemlidir: itibar, güven, reklam, şikayet çözme, vb. Bağlam yoluyla Google, iyiden kötüyü anlatmayı öğrenir. Örneğin, Arama Kalitesi Yönergeleri, itibarın sıralama için önemli olduğunu belirtir. Sonuç olarak, markaların bahsettiği duyarlılık sitenin sıralamasını etkileyebilir.

Hareket Planı

Geri bağlantılar hala güçlü bir sıralama sinyalidir. Ancak, hızlı bağlantılar kurmak nadiren beyaz şapka işidir.